سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   RSS  Atom  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ
اوقات شرعی

قربون تنهائی

وقت غزل گریه (یکشنبه 87/7/21 ساعت 6:25 عصر)

وقت  اگر  داری  کلامی  با تو  درد دل  کنم

شاید  از  این  گفتگو  آرامشی  حاصل  کنم

 وقت  اگر داری  بگوید  این  صدای  بی صدا   

ضجه ای سرخورده  و  بغضی  گره گیر  گلو

لحظه ای بنشین  بگویم  قصه ام  را مو  به  مو

قصه ٌ  تکراری  شبهای  سرد انتظار

قصهٌ  تلخ  نگاهی  مانده  بر  در  بی  قرار

قصهٌ این دل  که  امشب  باز  کافر  می شود

از کتاب  عمر  بی حاصل  که  آخر  می شود

میل رفتن  دارد این دل، حیف ، پایش  بسته است

دست مشتاق  نوازش را ببین ،  بشکسته است

باز هم زانوی  غم کرده  بغل ، ای  وای دل

دل شده  رسوای کوی یار  و من  رسوای  دل

تن به دریا می زند ، پروای طوفانش  چه  شد؟

سر سپرده  می رود، ترس از  رقیبانش چه  شد؟

می کشاند  خسته تن  را  در  بیابان  سکوت

عاقبت سر می نهد  امشب  به  دامان  سکوت

شیونش  را  گم  کند  در  کوچهٌ  دل واپسی

سایهٌ  شب  هم  ندا  سر  می  دهد  از  بی کسی

وقت  اگر  داری  بگویم  با  تو  من ،از فصل  غم

می شناسی؟  من همانم ، از تبار  و  نسل  غم

یاری ام  ده ،  گوش  کن، یک دم بیا بنشین که  من

ناله ها سر می دهم از دست  این  زخم  کهن

ناله از تنهایی  و  بی  هم زبانی  در  قفس

بغض  ویرانگر  پس  از  خوش  باوری  های  عبث

خون  دل  خوردن  مرامم گشت ،  باری  بگذریم

از من  ودل  بگذریم  ای  دوست ،  آری  بگذریم

کاروان  عمرم  امشب  برگ  و بارش  نیست ، نیست

ظلمت  آمد ، کور سویی  همجوارش  نیست ، نیست

کاروان  ، ره در  کویر  کور  حسرت  می برد

دل ،  تنش  را  تا  دیار   دور  حسرت  می  برد

همره  این  قافله  افتان  و  خیزان  میروم

تشنه ام  در  آرزوی  شعر  باران  می روم

 


  • نویسنده: س.ف

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    بابا اجازه...؟!
    الهی
    وقت غزل گریه
    عچب روزگاری
    دوران شیرین زندگی
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 11 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 53759 بازدید
  •   درباره من
  • قربون تنهائی
    س.ف
    السلام علیــک یــا أمیــر المؤمنیــن السلام علیــک یــا سید الوصییــن السلام علیــک یــا یعسوب الدیــن السلام علیــک یــا قسیــم الجنة والنار..... لعن الله مــن قتــلک یا أمیــر المؤمنیــن لعن الله ابن ملجم مرادی مئه آلاف مره لعنت الله علی القوم الظالمین والکافرین و المنافقین والوهابیون
  •   لوگوی وبلاگ من
  • قربون تنهائی
  •   اشتراک در خبرنامه
  •